Tasting & Introducing Exclusive Hertog Ice Cream

A Tasty Introducing Of Hertog Ice Cream

Toch wel een van onze favoriete opdrachten, uitdelen van gratis ijs! Uiteindelijk natuurlijk wel met een concrete doelstelling. Namelijk, het introduceren van Salon Range ijs dat exclusief verkrijgbaar is bij de Albert Heijn.

Om deze IJsspecialiteiten van Hertog IJs smaakvol te introduceren realiseerde Brandwise landelijk Instore Tastings bij Albert Heijn Supermarkten. Onze expertise en goede ervaring met Albert Heijn was hierbij cruciaal om een vlekkeloze uitvoering te bewerkstelligen. Zo houden wij op de juiste momenten contact met de supermarkten om hun te helpen met tijdig bestellen van voldoende voorraad, personeel inlichten en ruimte op de winkelvloer vrijhouden.

Dynamische Activatie tijden
Om een maximaal aantal consumenten te bereiken werkt Brandwise met Dynamische Activatie tijden. Een intelligente inzet van de tastings die aansluit bij de drukste tijden in de supermarkten. Bijvoorbeeld Supermarkt A heeft een piekdrukte tussen 16:00 en 17:00. Supermarkt B daarentegen heeft juist een piekdrukte tussen 17:00 en 18:00.

Om optimaal gebruik te maken van de drukte en zo veel mogelijk mensen te bereiken past Brandwise de inzet hierop aan. In overleg met de supermarkt wordt gekeken binnen welke tijden de tasting het beste ingezet kan worden. Zo worden de uren van de tasting het meest effectief ingezet.

Doelgroep & gebruiksmoment
De dynamische tijden worden ook ingezet om een specifieke doelgroep te bereiken of een gebruiksmoment te benadrukken. Zo kan een doelgroep die vooral doordeweeks na het werk boodschappen doet vooral bereikt worden in drukke supermarkten met een urban omgeving tussen 16:00 en 20:00 van maandag t/m donderdag. Wordt een product met name rond het borrelmoment in het weekend geconsumeerd dan kan een tasting juist het beste renderen van 13:00 – 19:00.

Brandwise bepaalt graag samen met de opdrachtgever wat het beste moment is voor het product en de doelgroep. Op basis hiervan wordt de meest effectieve inzet gerealiseerd en het meeste concrete resultaat bereikt.

hertogijs.nl

related campaigns

  • BRANCHE: Food
  • MERK:
  • BRANCHE: Electronics & Technology
  • MERK: