Household Fair Etos

Creating visibility on the trading floor

  • BRANCHE: Drogist
  • MERK:

Etos presenteert zich al jarenlang richting aankomende moeders op de Negenmaanden Beurs. Dé beurs om zwangere vrouwen of moeders met jonge kinderen te bereiken en, vooral, om deze te overtuigen van merk, product of assortiment.

Dit jaar was het centrale thema van Etos “Alles voor in Huis”. Om alle (aankomende) moeders mee te nemen in de wereld van Etos bouwde Brandwise het Etos Huis, 110m2 aan Etos wereld met producten, activatie en branding.

In samenwerking met &C werd een opvallende en positieve activatie ontwikkeld. De uitvoer hiervan lag in de handen van de quizmasters om zo een opmerkelijke Brand Experience te realiseren.

Diaper Bar
Altijd populair zijn de Etos luiers die direct, en voordelig, aangeschaft kunnen worden tijdens de Negenmaanden Beurs. Ieder jaar blijkt de kwaliteit van de Etos Luiers zeer aantrekkelijk, zeker door de aanwezigheid van de “luier-voel-muur” zodat de zachtheid van de luiers zelf ervaren kan worden.

Extended Presence
Om de aanwezigheid, en dus OTS, van Etos te verhogen worden zowel een aanvullende Promopoint als opvallende Woezel & Pip Shoppers ingezet. Door te samplen bij de entree van het RAI Complex wordt een eerste interactie gecreëerd. De Woezel & Pippers weten zowel consumenten tot aanschaf te overtuigen (gratis bij aanschaf …) als zichtbaarheid te creëren op de beursvloer.

etos.nl

related campaigns

  • BRANCHE: Food
  • MERK:
  • BRANCHE: Electronics & Technology
  • MERK: