Milka World The Most Popular Attraction

Milka World goes beyond!

  • BRANCHE: Food
  • MERK:

Als hoofdleverancier van beleving realiseert Brandwise de Milka Brand World op de Huishoudbeurs. De direct herkenbare stand van Milka is al jarenlang een van de meest populaire attracties op de Huishoudbeurs. Als meest verkopende stand in de foodhal is het voor de meerderheid van de bezoekers een vaste stop tijdens het bezoek.

Milka World goes beyond
De aanwezigheid van Milka op de Huishoudbeurs heeft twee concrete doelstellingen, directe verkoop en ongekende buzz binnen de doelgroep. Hierbij moet de Buzz verder gaan dan de Huishoudbeurs zelf.

Milka Fun
Om de doelgroep te motiveren zich onder te dompelen in het merk Milka worden ieder jaar nieuwe “Fun” elementen toegevoegd aan de Milka World. Hiermee kan de doelgroep een eigen fotomoment creëren en deze direct delen op social media. Zo wordt het bereik minimaal met een factor 10 vergroot en de impact in de doelgroep gemaximaliseerd.

milka.nl

related campaigns

  • BRANCHE: Food
  • MERK:
  • BRANCHE: Electronics & Technology
  • MERK: