De kracht van menselijke interactie

Friesland Campina Hollandia naar Debic

Het merk “Hollandia” van Friesland Campina is beroemd in de Nederlandse Horeca om haar slagroom, room, boter en topping producten. Veel horeca professionals vertrouwen op de constante kwaliteit van Hollandia voor hun culinaire creaties.

Om internationaal aansluiting te vinden en zo door te groeien heeft Friesland Campina besloten om de naam van Hollandia te veranderen naar Debic. Het spreekt vanzelf dat een naamsverandering van een product met een sterk gevestigde naam een grondige communicatie nodig heeft. De meest effectieve manier om de naamsverandering over te brengen is via de kracht van menselijke interactie. Tevens wordt de sales drive aangewend om nieuwe producten te introduceren.

Flexibele Sales Service
Om de duizenden horeca professionals in Nederland persoonlijk op de hoogte te brengen realiseerde Brandwise een voortvarende sales drive. Door onze ervaren pool van sales representatives in te zetten wordt het mogelijk om horeca adressen te bezoeken die anders niet of moeilijk bezocht kunnen worden. Onze sales representatives kunnen flexibeler en dynamischer ingezet worden dan een eigen verkoop buitendienst. Dit maakt het mogelijk om de bezoeken in een korte tijd door heel Nederland uit te voeren.

De kracht van menselijke interactie
De pool van sales representatives werd volledig geïnformeerd in de achtergrond van de naamsverandering, het assortiment en de nieuw te introduceren producten. In combinatie met hun ervaring en een korte opfriscursus zijn de sales representatives in staat om op te treden als ambassadeurs voor Friesland Campina Debic.

Doordat het adressen betreft die normaal lastig bezocht kunnen worden zijn deze bezoeken ook dé kans om deze horeca professionals voldoende persoonlijke aandacht te geven. Zo wordt de menselijke interactie niet alleen gebruikt om de nieuwe naam te introduceren maar ook de klanten te binden en te enthousiasmeren voor de nieuwe producten.

related campaigns

  • BRANCHE: Sales
  • MERK: