Dolce Gusto Mass Experience

Meet Dolce Gusto!

Brandwise voorziet Dolce Gusto van de ultieme self elected sampling experience. Een large scale sampling setting waarin consumenten de volledige product ervaring zeer actief ondergaan en zo kennis maken met het Dolce Gusto assortiment, de onderscheidende smaak en de eenvoud van bereiding.

De Dolce Gusto Mass Experience setting is met name bedoeld om ingezet te worden op de meest drukke locaties. Het ontwerp nodigt consumenten in grote getalen uit tot een self elected sampling experience. Door fuikvorm in de setting ontstaat er in het straatbeeld een organische looproute richting de opgestelde apparaten.

Na keuze van de gewenste variant kan de consument bij een Dolce Gusto Machine naar keuze zelf de koffie variant bereiden. Tijdens het bereidingsproces wordt de consument stap voor stap begeleid door een interactieve tablet. Hiermee wordt het mogelijk dat de sampling volledig zelfstandig wordt ondergaan wat de impact zeer krachtig maakt.

Self Elected Sampling realiseert de volgende doelstelling van Dolce Gusto
• Kosten-efficiënte sampling met een grootschalig bereik
• Story telling concept, assortiment en eenvoud van bereiding
• Directe lijn activatie richting sales door kortingsvoucher
Aan het eind van ieder Self Elected Sampling Proces wordt een voucher met kortingscode uitgedeeld. Hiermee wordt maximale conversie vanuit de sampling bereikt via een limited-time offer.

dolce-gusto.nl

related campaigns

  • BRANCHE: Food
  • MERK:
  • BRANCHE: Electronics & Technology
  • MERK: